LOI * Nee

LOI

NEE

Wordt het niet eens tijd voor onderwijsinstituut LOI? Die vraag stelt LOI in een nieuwe campagne aan professionals die niet meer op hun plek zitten. Mensen die niet uitgedaagd worden, niet blij worden van hun werk, of liever iets totaal anders zouden doen.

CREDITS

Brand: LOI
Agency: Alfred
Production Company: Freddy
Strategie: Paul van Kuilenburg
Account: Danielle Boskemper, Stephanie Freitag, Pauline Koeman
Creatie: Jeroen van de Sande, Jan-Willem Smits, Joost van Nistelrooij
Agency Producer: Swantje Hoppe
Design: Hans van Mechelen
Animatie: Jurre Lüken (Freddy)
Productiemaatschappij: SuperEasterfeather
Regisseur: Sven Super
Producer: Arjan Oosterveer
D.O.P.: Ruzbeh Babol
Editor: Pim van der Pas (MRTN)
Lead Flame Artist: James Mortner (Glassworks)
Flame Artist: Michael Aveling (Glassworks)
Grading: Scott Harris (Glassworks)
Sound design: Freddy

video
play-rounded-fill
Hide picture